▄▄▄▄ħUЯÐ☼KħT▄▄▄▄
سلام به وبلاگ آزی خوش اومدین.گاهی میخندم گاهی غم دارم.اما دلم میخواد کنار شما شاد باشم :)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 235
بازدید کل : 180777
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 135
تعداد آنلاین : 1

كافه موزيكال:مرجع موسيقي بيكلام

CAFE MUSICAL

WEBIHA

6:31 PM , 31 / 3 , azi

نمیدانم سیگار میکشم یا حسرت نبودنت را .....
ریه هایم را پر از دود میکنم یا پر از آه رفتنت !!
نمیدانم تو را دود میکنم یا خاطراتت را !؟
اصلا چه فرقی میکند .؟
تو رفته ای و من,
سیگار و حسرت و آه را با هم میکشم ....



نظرات شما عزیزان:

parifar
ساعت11:42---11 تير 1391
سلام وبلاگ جالبی داری خوشحال می شم به وبلاگ من سر بزنی
www.shougholade.lxb.ir


رُخســـــار
ساعت22:13---31 خرداد 1391
تشنه هستند
ريه هاي من به نخي از سيگار
معده ام به جرعه اي از شراب
و روحم به نفسي از آرامش
اي كاش مانده بودي
تا جرعه اي آب
بي دودي از سيگار
با آرامشي برگرفته از آغوشت
مرا سيراب كند...


مهران
ساعت20:08---31 خرداد 1391
سلام
مرسی که به وبم سر زدی مثل همیشه

آپم دوباره
منتظرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






كافه موزيكال:مرجع موسيقي بيكلام

CAFE MUSICAL

WEBIHA